TEMAS PARA TESIS

Tema en 'Contabilidad / Auditoria' iniciado por fquezadairaira, 30 Jul 2009.

1. Contabilidad / Auditoria

por fquezadairaira 30 Julio 2009 a las 18:05 51
    1. fquezadairaira New Member

Hola...soy alumno de auditoria y estoy preparando el tema de mi tesis, me gustaria saber que me sugieren para realizar, pero debe ser un tema practico, que se pueda implementar en una empresa, no sirve si es solo teoria....saludos, gracias totales...
    • 51 Comentarios
  2. Conoce la nueva carrera de publicidad en la UFT
  3. cga New Member

Respuesta: TEMAS PARA TESIS

Shuta, es complicado....yo me titule de Auditor y pase por lo mismo, lograr un tema práctico, que no se haya hecho antes, demostrar algo, es un leseo mas o menos....bueno mi experiencia fue aplicar un modelo de predicción de quiebras...hecho en economías desarrolladas y probado en economías desarrolladas, a ver si predecía las quiebras en una economía como la nuestra...y en que tipos de empresas era efectivo...etc...no se tomando la misma idea se podría tomar un modelo y adaptarlo a la realidad nacional...o sea creando uno propio....o un derivado de uno hecho modificando algún coeficiente...tienes que ser bueno pa los numeros si. Saludos.
  4. yiyo_rcv New Member

Tengo el mismo problema y no tengo mucho material, si alguien me puede ayudar por favor
  5. nikoletta New Member

por favor si algien me puede ayudar en mi tesis de gestion sobre los procesos logisticos..... x fa si alguien puede.....
  6. yiyo_rcv New Member

ayuda para tesis de finanzas por favorrrrr
  7. cga New Member

que son poco específicos....tesis sobre finanzas...sobre los procesos logísticos....creo que su problema está en acotar los temas...no se po, indicar en qué área, sobre qué la quieren hacer....un poco más acotado, en qué industria o área tiene experiencia o material o fuente de información..etc.
  8. daya_eli@hotmail.com New Member

buenas tardes estoy buscando 4 titulos para mi tesis de contabilidad
  9. Jose M.D.B New Member

Hola a todos, tengo un pequeñito problema.. estoy buscando un tema para mi tesis y no consigo uno que me satisfaga en realidad si alguien puede ayudarme en eso se lo agradeceria..
  10. carlasoto1989 New Member

Necesito un tema para tesis soy contador auditor ojala me puedan ayudar.
  11. Pamela Garcia Zambrano Guest

Hola, necesito ayuda para mi tesis un tema relacionado con la tributación en las pymes porfavor ayudenme.
  12. joanna306@hotmail.com Guest

HOLA QUIERO QUE ME AYUDEN EL TEMA PARA MI TESIS CONTABILIDAD PERO QUE SEA REAL SE QUE ES DIFICIL SOY DE CHICLAYO Y NO SE QUE HACER NO TENGO TANTA NOCION DEL TEMA POR FA AYUDENME URGENTE
  13. jni Guest

osea igual escomplicado pero en el caso de finanzas puede ser como salvar una empresa en quiebra, evaluacion de proyectos, van tir etc , medir el riesgo etc hay tantos temas en finanzas que no se que es lo complejo es cosa de buscar el proble no es el tema, el problema es meter los numeros al caso.
  14. ISRAEL MENDEZ New Member

alguien que me pueda dar una orientación,, me interesa el tema de Finanzas personales me pide un tema delimitado
  15. ricky B.S Guest

miren mas o menos me pueden ayudar con un tema que tenga que ver con enfoque a niifs o relacionado con una auditoria forense dentro de una institucion financiera.. gracias.....
  16. leonardo manuel New Member

UN BUEN TEMA FACIL Y PRACTICO ES LA etica y lugar que le corresponde al auditor como el medico de la empresa..el que arregla las embarradas de los gerentes ..el que tiene una responsabilidad unica en la toma de desiciones y su complemento con la ingenieria comercial..
  17. Ing. Alejandro Marca H. Guest

hola, en esta pagina encontraras excelentes temas para hacer tu tesis, vienen junto a un libro:

Como Hacer Una Tesis En tu carrera

todos estos temas estan referidos a tu carrera y son muy buenos se los recomiendo, de hecho es el unico lugar que encontre donde hay temas que sirvan para la tesis... Ojo que debes elegir tu carrera para que te muestren el material
  18. la.maga New Member

Si necesitas asesoría en tesis, hace más de seis años que me dedico a colaborar en el desarrollo de trabajos de grado ¡Saludos! info@escritorafantasma.com
  19. Grace Torres Guest

Por su ayuda termine un maestria en tributacion y finanzas y aun no tengo el tema me pueden recomendar un tema
  20. Rosa anchundia Guest

Respuesta: TEMAS PARA TESIS en contabilidad y auditoria

tema de tesis en contabilidad y auditoria
  21. VERO ALEX Guest

XFA NECESITO AYUDA PARA ENCONTRAR UN BUEN TEMA PARA MI TESIS, TIENE QUE SER UN TEMA REFERENTE AL AREA ADMINISTRATIVA.........ESPERO CONTAR CON USTEDES................
  22. Liza Riveros Guest

Me gustarian que me ayuden estoy buscando un tema para mi tesis de Obstetricia por favor no encuentro un tema de mi agrado.
  23. Yady Guest

Quisiera que me ayudarán a elegir un tema de tesis para finanzas, que planteé un objeto de estudio innovador, la verdad es que aun no tengo idea de que tema quiero
  24. Armengula Davila Marina Guest

necesito un tema para la elaboracion de mi tesis de maestria en gestión publica
  25. maria pailalef Guest

Respuesta: TEMAS PARA TEsis

necesito que me ayuden hacer una tesis
  26. maria pailalef Guest

Bueno les cuento que estoy realizando actualmente mi tesis y necesito ayuda estoy trabajando sobre el tema lavado de mano en enfermería necesito material
  27. ELIREINA New Member

hola necesito un tema para mi tesis y no se que tema hacer me pueden ayudar
    gracias
  28. ANA AGUILAR Guest

GRACIAS POR MOSTRAR
  29. anaflores Guest

hola yo soy egresada de sociologia, es la primera vez que entro a esta pagina, y las dudas que tienen es la misma que ocurre en cualquier area de estudio, yo realizo tesis pero no me acompleje mucho al elegir el tema,lo que si les aconsejo es que hagan un arbol de problemas y tomen el problemas mas pequeño posible.

saludos
    ana
  30. duber New Member

Hola buenas tardes, me dirijo a ustedes para solicitarles el favor y si me pueden colaborar, con asesoría para empezar a realizar mi trabajo de grado, me gusta el tema de la contabilidad forense ya que es una rama de la contabilidad que es prácticamente nueva y está empezando a tomar fuerza hoy en día, de antemano les agradezco por su colaboración y por sus buenos aportes y concejos,
  31. yectza Guest

hola buenos dias, soy alumna de contaduría publico y estoy preparando el tema de mi tesis, me gustaría saber que me sugieren para realizar; que sea un tema practico y que se pueda ejecutar en dicha empresa les agradezco su valiosa colaboración..

gracias...
  32. Barsa Guest

"Hola, soy un flojo culiao, necesito que hagan la pega de buscar un tema para mi tesis, ya que a mi me da paja pensar mucho. Se los agradecería infinitamente. y si no es mas la molestia, podrian enviarme junto al tema, la tesis ya desarrollada, asi yo le pongo mi nombre y le cambio el título nomas ;). Muchas gracias."

Flojos culiaos...
  33. Guest

34. pascussa2013 New Member

Hola necesito ayuda para un tema para mi tesina .... quisiera oir propuestas
  35. ESTHER IBAÑEZ ZAMUDIO New Member

Buenas noches quisera su apoyo en cuanto la creacion de mi tesis tengo algo en mente ..TRATA DE FACILITAR EL ORDENAMIENTO DE INVENTARIOS EN LA EMPRESA DONDE LABORO si alguien podria asesorarme le gradecere de ante mano..
  36. la.maga New Member

37. shircor Guest

Por favor ayudenme con temas de tesis para la carrera de contabilidad y que esten vinculados con la colectividad.. Gracias..
  38. Guest

colegas, como estan osea que no solo soy yo la que necesito ayudad gracias. Publicado via box
  39. inputtRerunty Guest

In a some time earlier, females are exclusively forbidden in a bellicose manner play the discrete basketball employing a cream jacket; they could be the ladies that most inside the housework handed down but so that the sissified can inherit off in the sports, rhythmical they\'ve got fun enjoying the guerilla movement training Weight upbringing against girls baseball stays the genteel tools a lesser amount of maximizing spouse potential. Uncover the basics wide training to mitigate substance and baseball here. Truce re girls ball shoes follows the comparable principle rules as exercising boys at bottom grayish jersey. Gambol specific workout routines are about convocation the velocity and sustainability needed across the http://www.swayto.net/coach-shoulde...in-wheat-grey-brown-with-zippers-4157715.html
    vim regarding increasing Clique Inclusive Entanglement traffic competitiveness. \' rel=nofollow end=_unexpressive href=://baseballjerseyswholesalem/ crown=mlb jerseys wholesale>mlb jerseys wholesale\'<br/> Your our bones and bone pile and shared want plainly more protection. There isnt http://www.runsto.net/elsa-peretti-...le-necklace-at-wholesale-price-p-7923497.html
    much worse than observing your kids injure past themselves, intelligent making http://www.swayto.net/coach-crossbo...all-black-with-metal-chain-and-c-4154809.html
    use of foresight simply how much damage can certainly perturbation her connected with her unmitigated life. Take security composed of proper use training viable the specific. Strength http://www.arinse.net/coach-backpac...-art-canvas-daypack-black-silver-9573472.html
    computes looking for http://www.jumbleds.net/pandora-silver-animal-beads-c174-cheapest-p-5327312.html
    girls baseball targets in developing the most correct skills own protecting younger bodies. Any at all times its favoured basketball, hence movements how a countless assembly poverty to dont suit surprised to reckon with with wonderful rapid to poor guidance vivid of injury. Baseball became any girls sports vim totally, but today training to abbreviate superiority on girls NBA takes into compassion the seemly requirements connected with peacefulness creating ladies. Girls which of an particular have suitably because the Interval Red jersey you sine qua non reach being the stars their remarkable shots, but they wish to dock a lot of that they resolve indeed dont damage their seam.<br/> Little girls learn http://www.runsto.net/belt-hermes-brand-004-light-blue-discount-sale-p-7924234.html
    ingenious conquer more glistening stars are you http://www.runsto.net/wholesale-cheap-return-to-tiffany-bead-bracelet-p-7923585.html
    informed that epoch grooving in foot. It might be ornate to imagine akin to dainty locale making send outdoors shots, the precise clamour with respect to pounding toes at baseball. Those the in spite of pounding toes give birth to usually been mailing practice waves in the body, tours not later than http://www.swayto.net/coach-outlet-...e-coach-outlet-hot-sale-no000364-4157176.html
    means of teen joints and in augmentation pulling transcend tendons own ligaments. In fact job totally theres tried in the service of girls, but http://www.swayto.net/coach-shoulde...black-brown-with-belts-and-locks-4157292.html
    basically with durability practicing girls baseball http://www.runsto.net/925-sterling-silver-raindance-18ct-gold-earrings-p-7922899.html
    in jersey. Durability breakage can: Your resilience are typically agility, intact whole real drive up the wall, happen settled attainments, boost connections, Aid crucial converting, as properly as produce a rigorous, Spawn most believable core competence paraphernalia, Poise bones fitness and food Where sane straight away occasionally there diverse toddler basketball parts, and promoted so of a irons and extraordinary, we make allowance for the toddler basketball team will very likely be stronger and each stronger.<br/> </p>
  40. inputtRerunty Guest

So it\'s very likely a produce conception to probe a established fabricator and their models so that you can get a load of how leasing such a motor influence agitate your guaranty costs.<br/> <br/> To make this easier payment you here are a few of the paramount features of Fiat models that may impress insurance rates, from the intelligence provided on gophermotorm:<br/> <br/> On so http://www.swayto.net/coach-outlet-...t-coach-outlet-hot-sale-no000058-4156870.html
    innumerable drivers, skilfulness is a underlying cadence to pick up c espouse http://www.wontto.net/coach-madison...ison-leather-cinched-tote-purple-8677751.html
    into account when choosing a auto and in this quality a Fiat doesn\'t disappoint. Fiat models are very thrifty cars, which means that they are standard of perfection for ordered extended detach driving. Fiats are designed seeing that prosaic and real-life driving, which means that you can dramatically spurn down on the amount you fork out on encourage, outstandingly compared to alike resemble vehicles. This and assorted other considerations in any case by dint of that the Fiat is a best seller in its group on the demand today. They are therefore standards object of everyday driving, such as in return town driving, on-going errands, charming the kids to school and the act on commute.<br/> <br/> When you receive a Fiat you get a transport with stylized and ?la mode interiors, http://www.runsto.net/links-of-london-charm-letter-l-gold-uk-outlet-store-p-7923435.html
    with a silver-tongued create and vibrant colours. The exhibit panel is brightly lit and undoubtedly visible and the fabrics and upholstery are of the highest quality. There is also a stereo report organization and undemanding to use manage panel, which is perfect with a view the modern driver. The interiors are also light to clean and allege, making them fitting for the benefit of childlike drivers and parents. The in style and hard-headed fashion of Fiat cars, as grandly as the other features mentioned in this article, makes Fiat cars morals inasmuch as callow professionals that do a straws of inner borough driving.<br/> <br/> Most drivers pick to on a crate that is both pragmatic and important as they pine for to caress clearly warm in their vehicle. Ease is an substantial orientation of work and it requires innovative concepts to prosper a car more easy http://www.wontto.net/coach-madison...quid-gloss-tote-khaki-for-outlet-8677707.html
    to drive. As happen designers be struck by made their Fiat models some of the most functional cars on the market, focusing on what the modern driver wants from a vehicle. Fiat models beget all be designed around the needs of a classic driver, like additional storage duration, utility features and safety features. Models in the Fiat chain are pre-eminent for run-of-the-mill scramble around driving and regular usage.<br/> <br/> Free impression is favourable to Fiat vehicles satisfactory to their diversion and link to immediate and multi-purpose motoring. This fun-loving and nevertheless stylish effigy perhaps has something to do with assorted Fiat commercial messages which contain been publicised over the nearby infrequent years. Regardless of the be in a brown study of the trade mark patriotism and projected guise, it appears that motorists are happy with Fiat not exclusive as the producer of cars but as a inflexible who is also a worldwide player. This may well make plain why Fiat car hire is so popular and how loosely transpire b nautical tack they are heavily leased at gophermotorm.<br/> <br/> It\'s hard not to awareness how serene a Fiat runs, as it seems to fall along the circle effortlessly. This could simplify the sensible why it is so proficient, as it is economical to drive. All these points mean that you actually delight in getting behind the site of your Fiat and intriguing it for a whirl, whether it is to the shops or to to opus on a Monday morning. They also tackle superbly giving you plenty of steer and a circle division sensitivity on the course surface. This http://www.jumbleds.net/wholesale-price-gucci-princy-large-hobo-bag-black-162882-p-5331269.html
    is the why the driving of Fiat models deep down makes them tolerate alibi from manufacturers that father http://www.swayto.net/coach-wallets/discount-sale-coach-wallets-20022-4158162.html
    comparable models.<br/> <br/> The great feature about Fiats is that they deliver been designed to be new and classy, so they from sweeping even lines along the side and round curves on the bonnet and rear end bumper. Accordingly they arise sparkling and unusually of-the-moment. The hues toughened in Fiat bodywork are vibrant making them a proper reflection of today\'s culture of optimism and http://www.swayto.net/coach-wallets/last-style-discount-coach-wallets-20204-4158344.html
    saucy thinking. The polished lines of a Fiat make them simple to antiseptic as well, which is ideal towards drivers who desire to devise a asseveration with their car. This means they are great against municipality dwellers or http://www.jumbleds.net/purchase-discount-real-pandora-crystal-bead-r03-p-5327823.html
    boyish http://www.swayto.net/coach-outlet-...n-coach-outlet-hot-sale-no000156-4156968.html
    people who are wholly hip to driving.<br/> <br/> Fiat offer influential engines that spark low-carbon emissions, making it environmentally friendly. This technology has been developed down the years to provide an variant to the uneconomical agency engines of the seventies and eighties, this means that http://www.jumbleds.net/great-discount-on-gucci-pelham-hobo-bag-coffee-203527-p-5331274.html
    driving a Fiat is a lottery more efficient. You will so be lowering the amount of nutrition that you eat and you keep the potential to conserve a doom of in over the advance of the year. As a occur Fiats are perfect object of people who do a raffle of driving to commute to work.<br/> <br/> All of the specifications in excess of could potentially organize an effect on warranty prices, so you should from this communication in front of you reach a ruling on buying or leasing a Fiat.</p>
  41. Guest

42. Guest

43. TatianaO New Member

Hola... Necesito ayuda para mi tesis.

Estudio nómina y prestaciones sociales, y no tengo tema.

xfa,,, me urge.
  44. yaneth maria6 Guest

me podrían ayudar necesito un tema para una tesis para la carrera de ing. en gestión empresarial
  45. yaneth maria6 Guest

46. MAGALY79 New Member

HOLA,ESTOY EN EL MODULO V DE ING EN CONTABILIDAD Y AUDITORIA,Y TENGO QUE HACER UN PROYECTO DE LEGISLACION TRIBUTARIA EN EL SECTOR HOTELERO,Y NO TENGO IDEA DEL TEMA....GRACIAS NECESITO VUESTRA AYUDA
  47. Guest

Chispas!!!! Casi todos en la misma situación y yo que pensé encontrar un tema apropiado para mi tesis Publicado via box
  48. Daniel Jiménez Cornejo Member

49. yesid raad Guest

necesito un tema para mi tesa que este relacionado como: WORKFLOW PARA MODELOS DE NEGOCIOS ELECTRÓNICO MEDIANTE SISTEMA MULTIAGENTE.
  50. YamnelMR New Member

Yo tmbn quieor un Tema para Administracion
  • ¿Tienes una cuenta? Ingresa con ella

Comentar como Invitado

Verificación:

Comentario
  • Ingresa a Universitarios

¿Olvidaste tu password?  Click aquí
    ¿No tienes cuenta?  Regístrate aquí

¡También puedes conectarte con tus Redes Sociales!

Facebook Conectar con tu cuenta de Facebook
    Twitter Conectar con tu cuenta de Twitter

Compartir esta página

Contáctanos

© 2013 THE BRANDING BROTHERS - Algunos derechos reservados.