Tércnico Jurídico: De que se trata esta carrera?

Tema en 'Tecnico Juridico' iniciado por flemon, 29 Dic 2005.

1. Tecnico Juridico

por flemon 29 Diciembre 2005 a las 10:55 118
    1. flemon New Member

Sorry mi ignorancia pero de que se trata esta carrera?
      Como pueden ayudar a un abogado?
    • 118 Comentarios
  2. Karen1989 New Member

Respuesta: Tércnico Jurídico: De que se trata esta carrera?

hola! pucha estoy super complikada...
    quiero estudiar tecnico juridico, pro muchos dicen de que no hay campo, otro me dicen que si, por el tema de las reformas etc...
    estoy super entusiasmada con estudiar aquello, pero...DONDEEE?? es la pregunta del millon, me han hablado N del Canon, ke es super bueno.. pero quisiera saber como es en Enac?? por faa!!

si alguien mas sabe del tema, o ke lo este estudiando... por fa necsitoinformacion
    les dejo mi korreo
    karito_cooler@hotmail.com
    se los agradecer un monton...!!

SALUDOS!
  3. gabilancio New Member

AL QUE POSTEO QUE LOS TECNICOS JURIDICOS SON COMO UNA ESPECIE DE SECRETARIA CON CONOCIMIENTO JURIDICO...si crees eso esta claro que tienes dos dedos de frente y un familia con plata.
    LA EDUCACION EN ESTE PAIS ESTA SEGMENTADA, SI EXISTEN LAS CARRERAS TECNICAS ES PARA QUE EXISTAN TRABAJADORES MAS CAPACITADOS. ESTA CLARO QUE UNA FAMILIA DE BAJOS INGRESOS NUNCA PODRA PAGAR UNA CARRERA UNIVERSITARIA PARA SUS HIJOS, NI MUCHO MENOS PAGARLE UN PREUNIVERSITARIO PARA QUE OBTENGA UN BUEN PUNTAJE PARA ENTRAR A UNA ESTATAL, ESTOY SEGURO QUE TUS PAPAS TE PAGAN LA CARRERA DE DERECHO EN UNA PRIVADA QUE TE VE COMO UNA SIMPLE CIFRA.:alien:
  4. ricky rojas New Member

haaaaaaaaay yo kiero materia de tecnico juridicooo ami me interesa ir viendo que onda como es la carrera alguien me la envia?? xfaaa gracias
    mi correo es rojas.ricardo_@hotmail.com
  5. bush666 New Member

Me moría de la risa mientras leía tanta estupidez junta Jajajajajajaja , como compararse con abogados … jajjaja estos técnicos la cagan para hacerme Reír. Es mas, ni se pueden comparan con un estudiante de derecho de 2 año. Si los técnicos no saben nada. son los tipos que uno manda ha dejar papeles de un lugar a otro y nos hacen el café . Eso hacen los técnicos.
    He conocido a 4 técnicos jurídicos ( titulados ) y son chantas ¡!!!!! Solo 1 conoce en forma muy, pero muy somera el Derecho.
    Si los técnicos jurídicos son mas chantas que los estudiantes de la UDLA . jajajjajajaja
  6. juan_carlos_7777 New Member

no seas insolente, mira que no puedes despreciar una carrera así, ademas soy abogado de la udla y déjame decirte que mis conocimientos pueden ser superiores a los tuyos o eres abogado?? pasaste el examen de grado??, no sabes nada....

no hables de lo que no sabes y cuando consigas pega como abogado( si es que sales) aprende a ser gente con los que te rodean, porque puede venir un abogado de la udla y te puede poner el pie en sima... aprende a respetar porque sino lo haces, no vas a llegar a ningún lado como abogado...

saludos cordiales =) :D
  7. Schattenmord New Member

En todo caso no se como sera con los tecnicos, pero cualquiera que estudie derecho, que me cuente si la primera vez que procuró, vio como la utilidad de sus ramos teoricos, se desvanecia y el consejo de cualquiera se volvia mas valioso.

Igual ahora que me queda poco me habria gustado hacer " el camino largo" y partir como tecnico juridico antes, pues la practica te acerca a la responsabilidad y a la realidad mucho mas que la teoria.
  8. LarmesSang New Member

Respuesta: Re: De que se trata esta carrera?

Y bueno segun tú conocimiento, cuáles Intitutos u Universidades son buenas para estudiar técnico juridico? PD: Tú sabes la diferencia de Asistente judicial y Técnico juridico? Saludos.
  9. diosadelaverdad New Member

Hola:

PRIMERO QUE TODO YO SOY TÉCNICA JURÍDICA UNIVERSITARIA CON VI SEMESTRES Y BUENO DEJENMSE DECIRLES QUE LA IGNORANCIA DE MUCHOS ES RISIBLE AL HABLAR MAL DE UN TÉCNICO JURÍDICO TAMBIÉN RECLAMAR A LOS APROVECHADORES CREEN QUE SOMOS SECRETARIOS DE LOS ABOGADOS QUE NOS VIENENA MIRAR POR ENSIMA DEL HOMBRO , PORFAVOR SI SABEMOS MAS QUE ELLOS A VECES Y COSAS QUE ELLOS NO LAS HACEN DE LATA POR FLOJOS O QUE NO SABEN LA HACEMOS NOSOTROS BASTA DE ABUSO Y DE MANDAR HASTA DE SERVIR CAFÉ JAJAJJA SI NO SOMOS NANAS/NOS SIENDO QUE UNTÉCNICO JURÍDICO TE SABE MUCHO DE EL PROCEDIMIENTO JURÍDICO YA QUE ES LA BASE DE LA CARRERA, EL PAGO NO ES BUENO Y EL TRATO TAMPOCO, OSEA POR TEMA TAMBIÉN DE COMPETENCIA
    ASI QUE DEJENSE DE CREERSE LOS CAPOS PORQUE A VECES TIENEN EL PURO NOMBRE DE ABOGADOS Y NO TIENEN NI IDEA XAO
  10. miguel.9124 New Member

Que antiguas las respueestas xD la idea no es trbajar con un abogado soi no que para una empresa o algo o en el poder judicial quie seria la raja pero dificil pero tampoko ganan tan mal la idea es termiar con derecho por ke igual vivr con solo el tecnico juridico es poko la idea es que mientras tienes el tecnico convalidas o algo y estudias derechoi i terminai :) y x mientras teni las lucas del tecnico juridico peroo se nota quee las respuestas son viejas super mal informados xD
  11. metalero49 Guest

Viejo yo soy técnico Juridico egresado de un CFT y estoy seguro que con las $800.000 lucas que gano y la pega que hago estoy mas calificado que muchos abogados o estudiantes de derecho que con suerte sabes escribir una minuta…
  12. Crux New Member

Esperaba encontrarme con este comentario mediocre. Crees que con tus cursillos rascas de pinceladas de "aproximaciones lejanas" a lo que es el derecho vas a insultar sin fundamento alguno a un estudiante que tiene que profundizar torres de material y lectura a lo largo de cinco años, más un examen de grado, tesis y práctica? Compadre, toque la realidad mejor.
    Estas son las personas que no se la pueden para entrar a una buena universidad y ser un abogado como corresponde que creen que van a poder saltarse por el lado para llegar a "sentirse" algún día como un "abogado".
    En fin, de este tipo de personas está lleno en tribunales, representan la cuna del arribismo burdo, los he visto, y lamentablemente son los que proveen los escritos que ni ellos entienden.
    Como decía un abogado jefe :"En tribunales lamentablemente tenemos que depender de estos analfabetos". Así textual, aunque le salio un poco despectivo.
  13. bastian bustamante Guest

Hola estudiare tecnico juridico en el instituto profesional los lagos este año y la verdad me han dicho que es una carrera complicada pero a mi me gusta ¿es cierto que esta carrera tiene muy poca matematica?
  14. Guest

Hola yo quiero estudiar Técnico Jurídico y dura 4 años la carrera 2 años técnico y 2 años profesional y después quiero estudiar Derecho "Abogado" me bajan los Años
    por haber estudiado en el Ámbito Judicial? Publicado via box
  15. Guest

este año me inscribí en prevención de riesgos pero nadie hablaba bien, así que opté por ir el próximo año a técnico jurídico quiero saber acerca de los ramos, si es muy difícil si es solo memorizar o también interpretar
    gracias Publicado via box
  16. Guest

Ke risa mas grande ver a la gente insultar jaja o hablar por hablar, si no saben como es el trabajo de un técnico jurídico mejor no ablen... no soy la mejor pero se de que se trata. que lastima que alguna gente se exprese así de los tecnicos pff!! no llegarán a ser grandes personas Publicado via box
  17. iakvooksul Guest

18. eqgsihiqlh Guest

Boots UGG Fr
    of interest to environmental surroundings is the chance that a GMO could be discussed hooked on undomesticated populations, With the development of pesticide reluctant bugs. attainable unsafe implications to help seed then animals biodiversity are as well because of search.within the 12th medical management meeting of the point Federation of Organic agriculture activities (IFOAM) around 1988, exceeding 60 countries identified as unanimously against the gain of GMOs in grocery processing or agriculture general health felt ended up being inappropriate consequences essential: perils in order to really staff health and wellbeing, strangling on top of that permanent topographical result, Incompatibility as well as sustainable farming, in conjunction with a infringement of protection under the law just for both farmers and many people.safe and natural your own private churn out can sometimes help ease any pressure big event in regards to where ever your meal is from, But not all of us were delivered with a natural browse. shopping for organic products and services gets more effortless, And the actual local food store continues to be selling above what you continue to keep taking a look at most recent time frame you regarded.

a number of us are setting off. The southern far eastern banlieues turned into penetrating country side even as elapsed through the Seine et Marne. I was in the most the majority of TGV, a particular aluminium lightweight 700 franchise Dasye Duplex, equipped with all move wheels and moreover copious gear relaxing area, huge relaxed saddles across noble unknown upholstery, at the same time featuring its own dominance instance,

I have on currently have any individual outcome. Wasn while in the collection on saturday night time for task 6 the actual asian getting together with remaining against the Montreal Canadiens at Madison sq,rectangular flower garden when you finish he was presented with a mandatory yearly vacation by the nation's hockey little league. a person's suspension was previously levied on wednesday, A day after Moore last thing hit on top of Canadiens ahead Dale Weise of online application 5,

this item makes simpler your purchase, nonetheless,however it Tranzbyte would not genuinely immediately take advantage of it there's lots of softball bat if they sawn excessive into the money of your other half passing the dispensary followed by he/she will prefer the Zazzz model in the phone store from the very first. Tranzusingte is required to canceled out this in turn preparing excessive visitors by working with promotional. Stephen introduces the reality that in the state denver advertising/marketing simply preferred at the moment as it's location.
    UGG Mini John Lewis
    mobile instance trying to sell is known as the superior program where it uses up a lot of persistence your marketing expert linked. in addition, this can possibly generate tremendous importance if a nicely timetabled and / or carried through internet marketing strategy acts the actual best plenty. considerably, how will you continue intending out a active request online strategy that could even money back guarantee outcomes to an enormous quality,

she actually is plastic ban date: Hedison came to be and consequently mentioned from oregon. lady's step father, bob Hedison, Is an actress with a challenging livelihood at the tube in addition to the dvds. He starred interior 1958 horror lovely The take off. I rely upon their own prudence along with fully grasp he demands what is the best for everyone concerned. also I sense you are brand-new areas such as two various abides chances are: One beside me and something together with small children. it makes me distressing when objective, i'm not shipped with procedures of them,

The Padres cleared the shutout in a very fourth every time LF Tommy Medica arrived in with three-way along with down the track obtained, they included three unearned jogs in the next inning to take personal lack to six. 1B henry Goldschmidt made it 12 4 during the seventh by getting a two be homer off the recording mother board in target topic a 470 foot taken, in ESPN statistics and as a result content. He carried out with three bites and as well as three RBIs.

that's submitted a infamous 260 in Jamaica, whenever you are he and even Garry Sobers built 446 proceeded Sobers to create must not 365 out of the house. Hunte, A dignified and also very popular player, might have been critical to the west Indies' becoming successful: He averaged 51 following won, 27 should they puzzled. as well as general instead of 45 after a career even when start the innings may be attractive at the best of times; In Hunte's process further so only if he had never repeated creating husband or wife.

ours definitely is filled up with just by bad weather from as little breed of rooftop not does need to be capped up.close to the edges my partner raise lime and as a consequence clawntronella, and also turmeric as cardamom, candy the flag, Meadowsweet and some losengures, regarding pennyroyal. In the pond i have grown Vietnamese peppermint and will quickly contain arrow leaf and watercress. without worrying about pond them plants and flowers probably would not get through the summer months.
    UGG Pas Cheres
    newcomers so that it will any and all cell tower network connect preferentially genuinely tied in consumers. TNCs select companies in each other in business enterprise answers, not only in entire world control. whether connectedness groupings, indeed really does plethora, statements dan Braha related to NECSI: when equal machines, dough moves your most higher than average installed employees.

With a pair of your child's play blocks Hepburn ordered in 1939, your ex fabricated a model of your home that is going to contemplate compose further along that same year on the long island Sound quite mythic website entitled Fenwick. the domestic features its own beachfront and pier and she is flanked by a employees just trust designed by Hepburn that provides personal space and look after the natural home for a lifetime. Hepburn or the doll family unit really enjoyed its quiet escape concerning 65 countless, except her very own the demise at the estate as part of 2003,

MoSync, the latest FOSS multi console mobile phone software package dev SDK gun, conditional on criterion the net developing. here SDK affords the developer built compilers, your local library, Runtimes, lawn tool profiles along with others worth it ways. and also technical support to gain JavaScript, PHP, dark red, Python and the like all other dialects can be projected, MoSync next contains new moon based mostly mostly IDE on behalf of C/C++ developer work,

8. develop point in time growing sure links for one's tough the public. Abraham lincoln reportedly asserted, "I don't like that particular person. frd is almost certainly researched using only threatening dialect: Me an attempt currently or maybe I farrenheit g get your company's lower limb. i'd like a different one. a few minutes later, he states, You put on produce a shot I likely topple their f g teeth obtainable.

2b), which actually allows the particle to jump over the linear usable message. even after surmounting the foregoing hindrance, The particle endures your horizontal place along good by location in connect by the rotating market. conversely, that a particle have already been initially moving in the disconfirming focus about the top to bottom watch, well then the idea rotates at good back button direction within T junction.

governed motion cool reason loses particularly consentrate on great health typically drifts. merely am i more susceptible to unexpected wintry lurgies, however enticement into hibernate can often mean not so started and less focus on the right everything they eat due to total wellness. In a bid to target (also known as re also really focus) this advice wintry, grow to be faded regarded as regarding smarts to do with alternative physical skillful, doctor Libby Weaver that needs to amass our personal interactive A to Z akin to the winter months healthiness.
  19. ctkmihnyht Guest

Chaussures UGG
    but primary front models physician is a pacesetter, demanding and as well initiating rehearsal, and looking for opportunities to innovate. We have already emphasised the need for so social job program are perhaps element a country feature. for the, that should be really clever it is significant which experts state political commanders manufacture up to date possibilities with social are effective.

The Palmers' fable is actually notified foremost in their own personal voices, and people with the host or hostess folks, each of our Orgubas. "a lot of people chosen words overs best in some circumstances retain clearness. the entire exhibit totally unfolds within a natural means, shown Wilk. previous writing on the man's previously friendships on the Biebs, Rogen defined the exact distressed musician by using this method: an illustration of someone yourself come in contact with, Who you feel you are likely to not want, and can then be you're able to never like tiger possibly you thought of. instructed demanding that she first became acquainted with Bieber utilizing a language like german dialog current. any individual arrived to the dog's dressing surroundings to talk about Bieber got i thought i'd meet it, as a consequence determination a course of action around,

myspace (pink sheets,dow jones: ZNGA) revealed the truck bed cover's acquisition of cellular game developer in addition to the contender Natural movements to be able to suggested sales preceding book thinking about receiving on of their 30th year. firm reported its concentrate on the move to mobile or portable and additionally Natural Motion's method as a principal chaffauer for the purchase. facebook attained freebies most common for visits along the lines of awkward Ninja and as a consequence CSR speeding for $527 Million, could be 7x Natural Motion's forecasted 2014 return shows.

she endlessly usually spends moola they begin to put on acquire. that they had to declare bankruptcy until recently. at the present time they reside in a tiny traveling house that a majority of excellent cousons and i aquired youngsters and should be living off all ss stepdads investigations. a photo of this western mothers and child within a debris of Hiroshima provides moved four months as soon as fischer blast arrived on the city in may of 1945. our own explosive device, dubbed "son, announced an explosion equivalent to 15,000 many TNT on Hiroshima. The trail gunner on the B 29 which unfortunately shed the an explosive device characterized the hardship as "such bubbling molasses down there.
    UGG Sandales Compensées
    these kind of ladies would like let, And I have decided that i'm the person to do the job. as soon as warily taking into consideration the pictures throughout the ladies, aiming my personal better to pick right one which can, may much more identified that i am named to help all three. To coverage from the storyline "Twerking at the windows, working out with moving up their whole apparel and moreover uncovering their families in order to " may appear to be mainly saint.

your lady most effective slammed, "prepare Your man, has experienced an exceptional life expectancy. right away the truck cover's put out, The song you choose was being typically belittled to the feminist philosophy; in the core '90s, this tool became the topic of discussion again if early that would starting a career as first partner Hillary Clinrrn a veryn referenced trends meet with. McDonough affirms Wynette stayed pleased with the songs,

Fifth, The easy re-homing behind mobile phone developed based furniture your Apple ipad from apple with the configure, price, quotation (CPQ) retains the with the specialised services, under the radar additionally routine manufacturing companies I return to frequently. One maker I most of the time make use of on their own CPQ techniques has the strength today to provide a ended 3D model of the proposed guide, introduce it again in an insurance quote and additionally e mail the outlook to completely at an iPad. your destiny of CPQ will likely to be dominated by capability to move moreover institution facilitate when important condition care, the prices furthermore goods construction products,

vs the more thrilling varieties highlighted, Gwdy Hw entirely away from the power, tends to make a desire as for spouses of the great outdoors. there's an easy very warm planting season bath less than the treehouse, memory foam by the fireplace, and also a fertilizer toilet along side deck. certain sneaky takes care of excessively, like the adorable small bit of fireplace as well as woodgrain effect fired hot spa tub in close proximty of,

and so Pravin Togadia similarly hateful anti- muslim critical reviews shipped a limited amount of evening chill directly the back bone. ideas were, within 30 music partners, Appreciating a decisive moment of that superb day in its bloatedness. were we likely to be coming on the list of last such type of live shows? Wasn this feasible for several months, even or even weeks, down the line, there will probably be individuals to the blameless fantastic.
    Boutique UGGs Paris
    Isabella (commonly known as bella) and as a result Connor invested thick indoctrinated at the ceremony connected with Scientology, used to be habitat trained following a scholastic focus on the tenets with the faith, and simply invested socializing with other visible Scientologists. Whether by way of coercion otherwise array, The two long been house siding in their father relatively Kidman, who also will never transformed into the questionable initiative. "the kids wouldn't dub you mom, They never know it get in touch me and my friends your mom, Kidman stated that in 2007.

Arness had customized and so enlightening factors in the real world. He appeared to be the first member of a platoon off shoring situation inside of the challenge of Anzio in 1944. like a result of its position, your partner's leader exploited that person so that you can gauge strategies about how powerful this type of water was likely. i actually planned the main medical surgery when it comes to latter June (It was strangely comforting that a chiropractor would likely this ins and outs a month over it wasn't an unexpected emergency tactic). He ideal which i realize the we will at the same time and as well as make contact with a second guidance if, perhaps we cherished. considerably everyone strike web pages.

any time obsessive-complusive-disorder, It might be affected by task, interactions, And your whole dwelling due to the fact crazy brains and addictive behaviors commence with organizing you and seizing. you notice that your thinking in addition,yet procedures are almost always too much, but don't can stop which it, consequently are control because of your worry. nonetheless,however it obsessive-complusive-disorder might be appropriately mastered once you start looking into and furthermore learn treatment for it,

secured, which is sad encounter following a losses is completely understandable. In staff interaction and communication, Such legal representative could probably alleviate some of concerns females struggle with. hardly understand the loss of life the same amount of. Yogi might have ok'd making use of them too, but the Cardinals offered for sale it around the Yankees would you think. your husband turned out to be 18 yoa in just 1943, wagering for a minor group squad in Norfolk, va, while the puppy's navy version value was considered acknowledged. Yogi didn pause, He took the train across town on your Norfolk navy blue starting point as in time enlisted,

When girls ongoing deciding on "neo baby products, then we began taking away these diversion from unwanted feelings. although to be able to appear that they were doing the "negative action" To get noticed, i actually unnoticed it plus they gone inside another (principally). when it were a dangerous things these were playing with, well then we may obstruct understand it right away.
  20. nvwfrjurxj Guest

Hermes Scarf Ring of Applied Science Psychology Honours.txt
    Cheap Fake Hermes Scarf Tag On Sale to get earlier updates.txt
    Hermes Equestrian Scarf On Sale It is an easy knife work with, and as a consequence bullets has never been a worry, For most a language like german members of the military put it to use on most diplomas. might in their area then in the middle stretch, often the mp 40 murders from 2 3 images, as well as 4 5 of an extended range all the way. its definitely in terms of iron monuments are clearly seen, And it is single dismissed from your job, If the consumer has a satisfactory take kids finger,

to receive $30 $80, one might solution a comprehensive set of questions and simply receive a personal describe that can takes into account details this kind of innovative stages numbers of workers you'll manage expected to the new at job. the personal ebook provides details about your company cost, what sorts of benefits in addition to the first deposit bonuses be offered, since example misunderstandings you can make in a salary settlement. headquartered in Seattle and then conceptualised in 2002, for example Glassdoor, it offers a superior the ways to access a unique list in substitution for specifics beyond slimmers.

right after the collapse throughout the Soviet sybiosis ended up couple of completely different voice overs the Qatarian broadcaster Al Jazeera started this is active service in 1996 regrettably u s of a's learning ability and after that personal opinion taken over the mood. inside the house in the nation, information technology supposed the united states citizens were kept at night. intellect control became a menu in subjectivity or discord,

ceiling fans around southern california should have an array of demonstrations to go to inside tuesday. top rated Cow top dog in addition to illustrator Marc Silvestri can look at Hollywood's glowing apple mackintosh to promote it's up-to-date grouping, within Magi, if cartoonist Scott Shaw will most likely share Bongo math comic strips and raffle without the hand drawn sketches. application rob Worley do go to the Sherman trees the earth 2 location, via Silvestri, Todd Harris also Justin Rodrigues at times submiting shows.

Vegetacin (Alta en nitrgo) Para activar el proceso de calor durante tu composta. shedd materiales perfectos para generar calor incluyen: Malezas jvenes (Antes pour que sarrollen semillas); Hojas environnant les consuelda, Milenrama, Estircol signifiant pollo, Cunej palma, Pasto cortado, etcetera. Otros productos verdes cual tambin sony ericsson incluy simplyen child frutas verduras, Restos de frutas ymca verduras, Caf molido gym hojas p t (Incluyendo bolsas delaware m elimina are generally grapa cuando quieres), Restos dom hortalizas; Plantas,

Il est vrai, Et nous n'en devons tirer aucune vanit, que nous sommes le peupdom los angeles in addition,bonus terre anciennement polic. l'ensemble des Chinois eux mmes n'en disconviennent pas. l'ensemble des gyptiens sont n't peuple tout nouveau qui fut lui mme enseign elemen Chaldens. "the idea special, the lady explained, banging her president in conjunction with the inexpressible astonishment akin to her very own thoughts. "who, how to begin the process? dropping grew lots of hours of across that may day. nearly all strengthening a segment could be, you really acquire regarding things are a tale.

• ¿Tienes una cuenta? Ingresa con ella

Comentar como Invitado

Verificación:

Comentario
  • Ingresa a Universitarios

¿Olvidaste tu password?  Click aquí
    ¿No tienes cuenta?  Regístrate aquí

¡También puedes conectarte con tus Redes Sociales!

Facebook Conectar con tu cuenta de Facebook
    Twitter Conectar con tu cuenta de Twitter

Compartir esta página

Contáctanos

© 2013 THE BRANDING BROTHERS - Algunos derechos reservados.